کتاب های متعددی در این حوزه از دیدگاه های مختلف منتشر شده است. مزیت این کتاب نسبت به سایر کتاب های این حوزه, بیان ساده و کاربردی آن برای دانشجویان و علاقه مندان به راه اندازی پلنفرم. رشد يا تبدیل یک کسب وکار به یک پلتفرم است. این کتاب بر اساس رویکردی جامع نوشته شده است؛ بدین صورت که مطالب آن کامل است و خواننده برای درک آن به دانش قبلی خاصی نیاز ندارد. از نظر علمی نیز دقیق است و راهنمابی عملی وکارآمد به شمار می رود. راهکارهای ارائه شده در آن نیز بر مبنای کاربردهای دنیای واقعی پلتفرم ها است. این کتاب با تمرکز بر مطالعات موردی, نکات مهمی را که می توان به مرحلةٌ اجرا درآورد و چگونگی استفاده از ابزارهای جدید مدیریت را ارائه می دهد. ساختار کتاب بر اساس محورهای ایجاد ارزش پیشنهادی» خلق و جذب آرزش طراحی شده است و خواننده موضوعات پیچیدة اکوسیستم پلعفرم های دیجیتال و نحوةٌ مدیریت آنها را به صورت کارآمد درک می کند. این کتاب شش فصل دارد که به صورت ساده سازماندهی شده است: ارزش پیشنهادی (فصل !1 و 2)» ایجاد ارزش (فصل 3 و4 وجذب و کسب ارزش (فصل 5 و 6). دراین کتاب علاوه بر تأکید بر تدوین استراتژی های پلتفرم ها. روشی برگرفته از )138 برای پیاده سازی استراتزی ها ارائه شده است که معیارهای متاسب و قابلاجرا برای ارزیابی عملکرد د طول چهار منظر متناسب با پلتفرم ها می باشد. برای درک بهتر واژه های تخصصی نیز سعی شده است در ترجمةٌ کتاب تا حد امکان از واژه های متداول و رایج استفاده شود.